Nowicka Tax Hub

Regulamin Newslettera

I. Definicje

  1. Newsletter – bezpłatna usługa wysyłki informacji drogą elektroniczną, w której użytkownik otrzymuje treści edukacyjne w zakresie podatków, materiały związane z działalnością firmy, oferty promocyjne, nowości lub innymi informacje, które mogą go interesować.
  2. Usługodawca – Nowicka Tax Hub sp. z o.o., spółkę doradztwa podatkowego z siedzibą w Warszawie (01-126), przy ul. Młynarskiej 8/12, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000917235, NIP: 7011048706, REGON: 389772735 (dalej: „Nowicka Tax Hub”). 
  3. Użytkownik – osoba, która zapisała się do newslettera, wyrażając zgodę na otrzymywanie wiadomości.

II. Zasady korzystania z Newslettera

  1. Newsletter, w tym usługi i treści cyfrowe są wysyłane na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.W ramach Newslettera udostępniane są treści edukacyjne, a także informacje o nowych wpisach blogowych lub materiałach udostępnianych w social media, zniżkach, aktualnych promocjach, bonusach, bezpłatnych i płatnych wydarzeniach, wyzwaniach, szkoleniach oraz inne informacje marketingowe i handlowe o produktach i usługach oferowanych przez Usługodawcę lub polecanych przez Usługodawcę.
  2. W przypadku gdy w ramach Newslettera udostępniania jest treść cyfrowa (np. e-book, nagranie audio/wideo), dostęp do niej możesz uzyskać w sposób wskazany w e-mailu (np. poprzez kliknięcie aktywnego linku udostępnionego w e-mailu, pobranie załącznika dołączonego do wiadomości).
  3. Z uwagi na to, że programy pocztowe często uznają wiadomości wysyłane z programów mailingowych za SPAM, zalecane jest dodanie Usługodawcy do listy zaufanych odbiorców. 
  4. Korzystanie z Newslettera jest dobrowolne i bezpłatne.
  5. Aby otrzymywać newsletter, Użytkownik musi wejść na stronę www.ntaxhub.pl podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i kliknąć przycisk „Zapisz się”, po uprzednim wyrażaniu zgody dot. akceptacji niniejszego regulaminu oraz zgód marketingowych, potwierdzić swój adres e-mail – w przypadku gdy na etapie zapisu wskazano konieczność potwierdzenia adresu e-mail (mechanizm double opt-in).
  6. Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych danych kontaktowych, w tym prawidłowego adresu e-mail.
  7. Newsletter wysyłany jest na podany przez użytkownika adres e-mail przynajmniej raz na miesiąc. 
  8. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z subskrypcji Newslettera w każdej chwili, klikając odpowiedni link w stopce każdej wiadomości lub kontaktując się bezpośrednio z Usługodawcą.
  9. Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego zalecane jest stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. 
  10. Usługodawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  11. W celu zapisania się do Newslettera lub złożenia zamówienia na odpłatny dostęp do Newslettera, konieczne jest posiadanie aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari) oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
  12. W celu skorzystania z Newslettera, w tym z udostępnianych usług i treści cyfrowych, konieczne jest posiadanie:
    1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari);
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej;
    3. aktualnego narzędzia/ programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie, w których dostarczana jest treść cyfrowa (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
    4. konta na platformie społecznościowej , np. Meta (Facebook) w przypadku, gdy z opisu treści cyfrowej wynika, iż będzie udostępniona m.in. na dedykowanej grupie.
  13. W przypadku gdy do skorzystania z Newslettera, w tym z udostępnianych usług i treści cyfrowych konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Użytkownik o tym poinformowany. Informacja zostanie przekazana także w przypadku gdy konieczne jest dokonanie aktualizacji niezbędnych do zachowania zgodności usług i treści cyfrowych z Umową.

III. Odstąpienie od Umowy

  1. Możesz odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Usługodawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie Newslettera (biuro@ntaxhub.pl, Młynarska 8/12, 01-126 Warszawa)
  2. Możesz odstąpić od Umowy w przypadku nie dostarczenia treści lub usługi cyfrowej.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, należy powstrzymywać się od korzystania z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

IV. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

  1. Zapisując się na newsletter, użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) przez Usługodawcę w celu wysyłania Newslettera oraz materiałów marketingowych, w tym ofert.
  2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Usługodawca. 
  3. Cele przetwarzania danych i czas ich przetwarzania są takie, jak wskazano w Polityce prywatności zamieszczonej na stronie www.ntaxhub.pl/polityka-prywatnosci oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Dane osobowe mogą być powierzone innym podmiotom, tylko wtedy jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, o których mowa wyżej oraz wyłącznie w zakresie koniecznym do realizacji tego celu. W razie potrzeby dane osobowe mogą być przekazane firmie hostingowej, podmiotom wspierającym w obsłudze i wysyłce Newslettera, platformie społecznościowej Meta, firmie świadczącej usługi chmurowe, podmiotom świadczącym usługi marketingowe, oraz innym podmiotom, które wspierają Administratora w realizacji celów przetwarzania, jak również pracownikom i współpracownikom Administratora. 
  5. Usługodawca korzysta z programu GetResponse do wysyłki Newslettera udostępnianego przez  GetResponse, Spółką Akcyjną, z siedzibą w Gdańsku, przy al. Grunwaldzkiej 413, 80-309 Gdańsk, KRS 0000942075, NIP 9581468984, Polska. 
  6. 4. Szczegółowe informacje dotyczące Polityki prywatności podmiotu świadczącego usługę wysyłki Newslettera znajdują się na stronie: https://www.getresponse.pl/informacje-prawne/polityka-prywatnosci?_gl=1*5pp79o*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIs_jH387higMVp1xBAh1A3ydKEAAYASAAEgJvEvD_BwE
  7. W związku z RODO przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych, cofnięcia zgody, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
  8. Jeżeli uważasz, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku Usługodawca zachęca jednak do wcześniejszego kontaktu ze Usługodawcą celem wyjaśnienia swoich wątpliwości.

V. Prawa autorskie

  1. Wszystkie treści zawarte w newsletterze, w tym teksty, grafiki, zdjęcia i materiały multimedialne, są chronione prawem autorskim i nie mogą być wykorzystywane bez zgody Usługodawcy.

VI. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z dostarczaniem Newslettera, które wynikają z działań osób trzecich (np. problemy z serwerami pocztowymi).
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści Newslettera, jak również do jego zawieszenia lub zakończenia działalności bez wcześniejszego powiadomienia.

VII. Reklamacje

  1. Jeżeli udostępniane usługi/treści cyfrowe są niezgodne z umową, możesz żądać doprowadzenia do zgodności z umową albo odstąpić od umowy.
  2. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.
  3. Reklamację można składać e-mailowo, pisemnie lub w inny sposób wskazany do komunikacji.
  4. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności usługi/treści cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
  5. Obowiązki i uprawnienia Stron, w tym szczegółowe zasady reklamacji usługi/treści cyfrowej zostały określone w ustawie o prawach konsumenta (m.in. w rozdziale 5b ustawy).


VIII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od 15 stycznia 2025 r.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przez umieszczenie jego zmienionej wersji na stronie www.ntaxhub.pl
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  1. W ramach korzystania z Newslettera, w tym z usługi lub treści cyfrowej zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  2. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji w przypadku konsumenta jest możliwe poprzez zwrócenie się do:
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
  • wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Uczestnikiem a Usługodawcą; 
  • powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie Umowy;
  1. Uczestnik ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Usługodawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom. Szczegółowe informacje dot. zmian wskazuje ustawa o prawach konsumenta.

Shopping Cart
Scroll to Top