REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Nowicka Tax Hub sp. z o.o., spółka doradztwa podatkowego („Regulamin”)
I. Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy zawierający produkty podatkowe, dostępny pod adresem internetowym www.ntaxhub.pl , zakładka materiały (dalej: „Sklep”) prowadzony jest przez Nowicka Tax Hub sp. z o.o., spółkę doradztwa podatkowego z siedzibą w Warszawie (01-126), przy ul. Młynarskiej 8/12, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000917235, NIP: 7011048706, REGON: 389772735 (dalej: „Nowicka Tax Hub”).
- Usługi oferowane w Sklepie oferowane są wyłącznie dla Przedsiębiorców nabywających oferowane usługi w ramach swojej działalności profesjonalnej, gospodarczej lub zawodowej i w celach związanych bezpośrednio z tą działalnością.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania umów z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
II. Definicje
- Nowicka Tax Hub – Usługodawca, tj. Nowicka Tax Hub sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-126), przy ul. Młynarskiej 8/12, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000917235, NIP: 7011048706, REGON: 389772735, prowadzący Sklep,
- Klient – Przedsiębiorca nabywający za pośrednictwem Sklepu usługi w ramach i w związku z prowadzoną działalnością profesjonalną, gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Nowicka Tax Hub sp. z o.o. pod adresem internetowym www.ntaxhub.pl, zakładka: „materiały”.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Nowicka Tax Hub
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usługi do Koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
- Usługi – dostępne w Sklepie produkty podatkowe będące przedmiotem Umowy między Klientem a Nowicka Tax Hub
- Umowa – umowa świadczenia Usług zawierana między Klientem a Nowicka Tax Hub za pośrednictwem Sklepu o treści wskazanej w Regulaminie.
III. Kontakt ze Sklepem
- Adres siedziby Nowicka Tax Hub sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-126), przy ul. Młynarskiej 8/12 w Warszawie
- Adres e-mail Nowicka Tax Hub: sklep@ntaxhub.pl
- Numer telefonu Nowicka Tax Hub: +48 603 322 772
- Numer rachunku bankowego Nowicka Tax Hub: 54105010121000009081347891
- Klient może porozumiewać się z Nowicka Tax Hub za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym punkcie III.
- Klient może porozumieć się telefonicznie z Nowicka Tax Hub w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
IV. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Usługi, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookie.
V. Zasady składania Zamówienia
- Nowicka Tax Hub w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Składanie Zamówień przez Klienta na Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest w poprzez ikonę „Dodaj do Koszyka” i następnie uzupełnienie dodatkowych danych w Formularzu zamówienia zgodnie z punktem VI. Regulaminu.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (ceny netto, powiększonymi o podatek od towarów i usług, według obowiązujące stawki, zgodnie z polskimi przepisami prawa).
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Usługę będącą przedmiotem Zamówienia w zakładce „materiały”, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do Koszyka”;
- po kliknięciu przycisku „Przejdź do płatności” wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie:
- danych Klienta: imię, nazwisko, nazwa firmy
- NIP
- adres Klienta
- numer telefonu
- adres e-mail
- podać uwagi do zamówienia w polu „Informacje dodatkowe” (opcjonalnie)
- zaznaczyć oświadczenia
- kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie.
- Składając Zamówienie Klient oświadcza i potwierdza, że:
- jest Przedsiębiorcą i zawiera Umowę w ramach swojej działalności profesjonalnej, gospodarczej lub zawodowej i w celach związanych bezpośrednio z tą działalnością;
- został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od Umowy i wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Nowicka Tax Hub Usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- nie jest podmiotem, którego przychody lub koszty albo wartość aktywów w rozumieniu przepisów o rachunkowości, ustalone na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych, przekroczyły w roku poprzedzającym lub w bieżącym roku obrotowym równowartość 10 000 000 euro ani podmiotem powiązanym w rozumieniu art. 23m ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych lub art. 11a ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych z takim podmiotem;
- osiągniecie korzyści podatkowej w rozumieniu art. 3 ust. 18 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacji Podatkowej nie jest głównym lub jednym z głównych celów dokonania przez niego czynności w związku z wyborem Usługi za pośrednictwem Sklepu;
- wyraża zgodę na świadczenie przez Nowicka Tax Hub usług elektronicznych i przesyłanie drogą elektroniczną informacji związanych z Usługami i realizacją Umowy;
- wyraża zgodę na przetwarzanie przez Nowicka Tax Hub jego danych osobowych w związku z w celu związanym z realizacją Umowy, na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
VI. Metody płatności
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem bankowym na rachunek bankowy Nowicka Tax Hub,
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy Przelewy24.
VII. Zawarcie Umowy
- Zawarcie Umowy między Klientem a Nowicka Tax Hub następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z punktem V. Regulaminu oraz złożeniu oświadczeń, o których mowa w pkt V.5.
- Po złożeniu Zamówienia Nowicka Tax Hub niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Nowicka Tax Hub Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres mailowy Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Nowicka Tax Hub o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Nowicka Tax Hub.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
- Po dokonaniu płatności Nowicka Tax Hub skontaktuje się z Klientem celem wykonania usługi.
- Wybrana Usługa w formie informacji podatkowej dotyczącej zagadnienia będącego przedmiotem danej wybranej przez Klienta Usługi, będzie przesłana na wskazany adres mailowy Klienta w terminie do 10 dni roboczych od dnia w którym nastąpił kontakt z Klientem, o którym mowa w pkt 4) powyżej
- W ramach Usługi Nowicka Tax Hub świadczyć będzie wyłącznie usługi w zakresie wskazanym w opisie danej Usługi w Sklepie.
- Nowicka Tax Hub nie jest zobowiązane do aktualizowania treści swoich porad świadczonych w ramach Usługi (np. w związku ze zmianami przepisów prawa).
- Usługi świadczone są wyłącznie na podstawie informacji przekazanych przez Klienta. Nowicka Tax Hub nie ma obowiązku weryfikacji kompletności lub prawdziwości tych informacji ani też prawdziwości, rzetelności bądź kompletności przekazywanych przez Klienta danych. Nowicka Tax Hub nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta niepełnych lub nieprawdziwych informacji lub przekazania nieprawdziwych, nierzetelnych lub niekompletnych danych, w szczególności Nowicka Tax Hub nie ponosi odpowiedzialności za poradę przygotowaną na podstawie takich informacji/danych.
- Usługi są świadczone wyłącznie dla Klienta. Wyniki Usług nie mogą być stosowane w odniesieniu do podmiotów innych niż Klient. Nowicka Tax Hub nie ponosi odpowiedzialności za skutki skorzystania przez podmiot inny niż Klient z wyniku Usługi.
- Nowicka Tax Hub nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zmiany/przerobienia lub innej modyfikacji dokumentów przez nie przygotowanych wchodzących w skład Usług.
- W przypadku wyrządzenia Klientowi szkody Klient może żądać zapłaty odszkodowania. Kwota odszkodowania będzie odpowiadać wysokości rzeczywistej szkody bezpośrednio wywołanej niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania wynikającego z Umowy, z tym, że nie może przekroczyć wartości wynagrodzenia netto faktycznie zapłaconego przez Klienta na rzecz Nowicka Tax Hub za daną usługę, której świadczenie wywołało szkodę.
- Nowicka Tax Hub nie ponosi odpowiedzialności za skutki niezastosowania się przez Klienta do porady lub zastosowania się do niej w niepełnym zakresie.
- Nowicka Tax Hub oświadcza, że z tytułu prowadzonej działalności posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone podczas wykonywania czynności doradztwa podatkowego w wysokości nie niższej niż 10.000 Euro.
- Nowicka Tax Hub zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie fakty i informacje, jakie poweźmie w związku ze świadczeniem Usługi, na zasadach określonych w przepisach regulujących świadczenie usług podatkowego oraz z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w odrębnych ustawach.
VIII. Prawo odstąpienia od Umowy
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Klient będący Konsumentem zawierając Umowę z Nowicka Tax Hub jest tym samym świadomy, że nie będzie mu przysługiwało prawo odstąpienia od Umowy.
IX. Reklamacja
- Nowicka Tax Hub jest zobowiązane wykonywać Usługę z należytą starannością.
- W przypadku niewykonania lub niewłaściwego wykonania Usługi Klientowi przysługuje reklamacja.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Nowicka Tax Hub. Reklamacja powinna zawierać:
-
- dane Klienta;
- adres mailowy do korespondencji (jeśli jest to inny adres niż adres mailowy, z którego została wysłana reklamacja);
- opis przyczyny złożenia reklamacji oraz
- żądanie reklamującego.
- Nowicka Tax Hub ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie. W przypadku złożenia reklamacji przez konsumenta nieustosunkowanie się przez Nowicka Tax Hub do reklamacji w terminie 14 dni uważa się za uznanie reklamacji za zasadną.
- Nowicka Tax Hub wyraża zgodę na pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
X. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi, zbieranych za pośrednictwem Sklepu, jest Nowicka Tax Hub.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celach marketingowych.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie.
- Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.ntaxhub.pl/polityka-prywatnosci
XI. Postanowienia końcowe
-
-
-
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
- Nowicka Tax Hub zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Nowicka Tax Hub poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o doradztwie podatkowym.
-
-